Dlaczego przedłużyć okres ochrony produktu?*
- bezpłatna naprawa w przypadku, kiedy nastąpi nieoczekiwana awaria sprzętu,
- nieograniczona liczba napraw w czasie trwania okresu ubezpieczenia,
- wystarczy jeden telefon do Centrum Autoryzacji Szkód, aby zgłosić powstałą szkodę,
- w przypadku niemożności naprawy z przyczyn technicznych lub ekonomicznych wymiana sprzętu na nowy,
- przedłużenie ochrony produktu* można wybrać podczas składania zamówienia przez Internet,
Jaki wariant wybrać?

Przedłużenie okresu ochrony produktu* maksymalnie do 5 lat. Zabezpiecza sprzęt przed awariami nie wynikającymi z winy użytkownika.

Obejmuje zakres Wariantu Podstawowego rozszerzony o ochronę sprzętu przed uszkodzeniami będącymi następstwem nieszczęśliwych wypadków, przepięć, kradzieży z włamaniem oraz rabunku.
Jak przedłużyć ochronę produktu*?
- Po dodaniu produktu do koszyka i złożeniu zamówienia pokaże się okienko z dostępnymi wariantami przedłużenia gwarancji do wyboru – w zależności od rodzaju towaru okres ten wynosi od 1 roku do 3 lat. Jeżeli nabywasz kilka towarów, musisz dla każdego z nich z osobna wybrać opcję przedłużenia gwarancji. Łączny koszt pokaże się po kliknięciu w "Przelicz koszyk".
- Jeśli chcesz przedłużyć ochronę produktu* o dany okres, wybierz interesujący Cię wariant. Koszt przedłużenia gwarancji jest widoczny po prawej stronie, przy danym wariancie. Jeżeli nie chcesz przedłużać gwarancji, po prostu kliknij "Nie chcę przedłużać ochrony produktu" – w takim wypadku masz jeszcze 60 dni na zmianę decyzji (licząc od dnia zakupu).
- Po przejściu do sekcji "Płatność i dostawa" wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności (w przypadku wybrania zakupu ratalnego, koszt przedłużenia ochrony produktu* również zostanie rozłożony na raty) oraz opcje transportu i wypełnij formularz dostawy. Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem naszego sklepu jak i regulaminem warunków ubezpieczenia sprzętu w STU Ergo Hestia SA.
- Po skompletowaniu zamówienia zamówione produkty zostaną do Ciebie dostarczone. Wraz ze sprzętem (lub oddzielną przesyłką wysłaną Pocztą Polską) zostanie dostarczona polisa ubezpieczenia nabytego sprzętu. Czas okresu produktu jest liczony jest od daty zakupu. W okresie trwania 24-miesięcznej gwarancji producenta (24 miesiące) wszystkie usterki należy zgłaszać w autoryzowanym punkcie serwisowym danej marki. Po upływie tego okresu usterki zgłasza się u ubezpieczyciela STU Ergo Hestia SA – szczegółowe instrukcje postępowania w przypadku awarii sprzętu podane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia załączonych do polisy.
- Aby skorzystać z opcji Rozszerzonej Ochrony Produktu* Klient musi zdecydować się na nią w dniu zakupu sprzętu.
do 20.000 PLN
Polisa/Przedłużenie Ochrony Produktu nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela opisują Warunki ubezpieczenia.
powrót